ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

6 ماهگی خورشید خونه ی ما

1391/12/12 10:14
نویسنده : مامانی
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

6 ماه گذشت اصلا باورم نمیشه با وجودت چقدر روزها برام زود میگذره چقدر زود بزرگ میشی عزیزدلم امیدوارم همیشه همینطور خوب و مهربون بمونی ایلیای من ، دلمون میخواد همیشه بهترینها رو برات تهیه کنیم نفسم تا زمانی که من و بابائی هستیم امیدوارم که از داشته هات بخوبی استفاده کنی مرد کوچولوی مامانی 

جونم برات بگه این روزا ماه شدی مامانی یه پسر خوب که همیشه آرزوشو داشتم عشقم روز بروز ماهتر و عزیزتر نمیتونم ذره یی از دوست داشتنمو با نوشتن بیان کنم همیشه کلمات در بیان احساسات عاجزند

تولد

 

این روزا وقتی دستتو میگیریم قدم بر میداری ناز من

سه باریم در حین گریه هات شنیدم که گفتی ماما روی م دوومی تشدید میذاری ( واااااااااااای خدای من کی میشه هر روز صدام کنی مامانی ) فکر کن اون موقع چـــــــــــه حالی میشم یکی باید بیاد منو بگیره!!!! خیال باطل

میشینی و تا وقتی که چیزی نظرتو جلب نکنه تعادل داری ولی موقع شیطونی باید کلی بالشت بذارم اطرافتماچ

غذا خوردن هم مدتیه شروع شده که تا وقتی خوشمزه درست بشه حسابی میخوری ولی وقتی بی نمک باشه ... بغل

از دندون هم هیچ خبری نیست هنوز نی نی بی دندون مامانی نازم

همیــــــــــــشه دوستــــــــــت دارم

یه جشن کوچولو من و بابائی برات گرفتیم به مناسبت 6 ماهگی عشقی که با گرمای وجودش زندگیمونو کامل کرد

6 ماهگی عشقم

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب...فرشته

نفس من

کوچولوی نازنینم بخاطر واکسن 6 ماهگی خیلی حال نداشت

تولد

6 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ديانا
22 اسفند 91 7:49
الهي فداش بشمممم ماشاء اله به اين گل پسر ناز و خوشمل كلي ببوسش




مرسی عزیزم بوس