ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

11 ماهگی عشق من

1392/5/7 11:01
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

یکدانه ام

11 ماهگیت مبارک


پسر مهربونم فقط یک ماه دیگه به یک سالگیت مونده، یک ماه به یکسال با ما بودنت ، یکسالی که قشنگترین روزا و لحظات رو برامون رقم زدی ، نمیدونم چرا با اینکه اوایل بدنیا اومدنت برام سخت بود ولی این روزا دلم برای همون روزات تنگ میشه برای 1 ماهگی 2 ماهگی و ... پارسال این موقع ها سخت منتظر بودم که زود بگذره و تورو ببینم چقدرررر برای دیدنت لحظه شماری میکردم ، چقدر یک ماه آخر برام سخت گذشت ، انتظار سخت بود اونم انتظار کی ...!!! انتظار عزیزی که پاره ی تنم بود ، قسمتی از وجودم بود دوست داشتم ببینم چه شکلیه ، لمسش کنم بوش کنم ببوسمش و دستای کوچولوشو بگیرم و بهش بگم چقدر با بودنش خوشبختم

الهی قربونت برم نفسم الان بزرگ شدی مرد شدی

الان دیگه خیلی چیزا رو بلدی /درک میکنی / راه میری /حرف میزنی و خونه رو از سر و صدات پر میکنی و البته بگم که پسر خوبمی مهربون و آروم

هستـــــــــــــی و با بودنت زندگیمونو شیرین تر کردی تو عشقی پسرم عشق من و بابا

11 ما به یه چشم بهم زدنی گذشت انشالا که همیشه خوب باشی و خوب بمونی نه برای ما تنها ، برای وجود خودت عزیزم

ایلیا خان در حال قدم زدن

 

 نفس من

عشقم

بوووس

جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی رایان کوچولو
27 مرداد 92 11:00
قربون قدمات خاله
مامانش آپ کن دیگهههههه


انشالا تولد 1 سالگیش دیگههه دوسی مهربونم
مامانی
27 مرداد 92 11:12
خداحفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 11:13
خیلی نازه ماشالله
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 11:13



ممنونم عزیزم
مامان فهیمه
8 شهریور 92 20:01
گل پسر تولدت مبارک