ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

20 ماهگی نفس خان

1393/2/27 9:23
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرین من

20 ماهیت مبارک عزیز دلم

ایلیا خان تو این روزا که با سرعت میگذره و تو بزرگتر میشی نمیدونم چرا مشغله ی ما هم بیشتر میشه  چه سر کار چه خونه دلم میخواد لحظه لحظه هات رو برات بنویسم و چیزی از قلم نیوفته ولی ...

این هفته من و بابایی و ایلیا خان با هم رفتیم آتلیه البته پسرکم اصلا واسه عکس تک نفرش همکاری نکرد و مجبور شدم بغلش کنم و بعد من حذفیده بشمآرام ولی بجاش کلی عکس سه نفره گرفتیم

شیرین زبون من تو این ماه دیگه تقریبا همه ی کلمه هارو میتونه بگه - شیر روزش رو هم گرفتم فقط شبا شیر میخوره بخاطر همین یخورده نق نقو شده بود که الان بهتره - به همه میگه مامان الهیییییییییی قربونش برمزیبا

یه دوچرخه ی خوشمل خریدیم واسش که خیلی دوسش داره - عاشق سرسره ست

زندگ منی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)