ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

پسر قشنگمممم 8 ماهه شد

1392/2/12 9:22
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترینم

8 ماهگیتو درحالی کامل کردی 2 تا دندون ناااااااااااااز در آوردی اولی 92/1/29 و دومی 92/1/30 اصلانم اذیتم نکردی عزیزم نازترینم الان همش دستت تو دهنته و کنجکاویمتفکر که اینا چیه که تو دهنمهقلبماچالهیییییی من فدات شم نازم دلمممممممم خیلی برای خنده های بی دندونت تنگ میشههههه نفسم 

 

جیگر من

سلام سلام صد تا سلام

 

                                      من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

                                      صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا

                                        شدم جز کباب خورا

دندون

دندونای نفسممممممقلب

جیگرررر

 

از 8 ماه و یک روزگیتم چهار دست و پا رفتی نفسممم ولی همچنان به صورت ماهرانه ای سینه خیز میرییییی بهت میگن سرباز خوبی میشی در آینده ولی کی دلش میاد تو رو بفرستهههه


چند تا از عکسای قشنگتم میذارم تو ادامه مطلب فرشته


نفسم

نفسم

عشقممممممممممممممممم پسرم

قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
13 اردیبهشت 92 13:29
هشت ماهگیت و اولین مرواریدات مبارک گل پسر


مرسیییییی مامانی حسین کوچولو
پريسا
21 خرداد 92 10:28
عزيز خاله ست


مرسی خاله پرییی جون