ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

جشن دندونی قند عسل

1392/2/12 9:38
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بمناسبت دندون در آوردن پسرک نازمون ما براش یه جشن دندون کوچولو گرفتیم البته تو خونه ی خودمون نشد بگیریم آخه پسر گلم هنوز کوچولوئه و همش دلش میخواد بغل باشه و باهاش بازی کنیم و باید بیشتر به اون میرسیدم از طرفی مرخصی هم نمیشد بگیرم آخه 1 هفته مرخصی گرفتم واسه مسافرتمون آخه داریم میریم کیش بخاطر همین بابای مهربونش جشن رو تو رستوران گرفت

پســــــــــــــر مـــــــا فوق العـــــــــــــــــــــــــــــاده ست

 الهیییییییی فدات شم

امیدوارم بقیه ی دندوناتم همینجور بی دردسر و بی درد در بیاد تا عزیزترینم اذیت نشه

فرشته

چند تا عکس برات میذارم تو ادامه مطلبکوچولو

کیک جشن دندونی که البته اونی که میخواستم نشد ولی خوب دقیقه ی آخر بوود نمیشد دعواش کنم کهههقهر

کیک ایلیا

ایلیا بغل دایی جون

ایلیا و دایی

ایلیا و پسر عموی مهربون

پسر عمو

دوتا عکس از ایلیا خوشکلم

ایلیای من

نفس من

نفس منی مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
13 اردیبهشت 92 13:28
ایلیا جون مبارکت باشه.دست مامانی و بابایی هم درد نکنه


مرسی شیمای عزیزم
مامانی رایان کوچولو
15 اردیبهشت 92 23:59
سلام خوشکل خاله. فدات شم الهی انقد لاغر شدی به خاطر دندونت بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای جووونم مبارک باشه جیگر طلای خاله. مریم جونم با دیدن این عکسا خیییییلییییییی دلتنگت شدم. نمیدونم چرا دوستت دارم عزیزم هم خودت هم نینی نازت خدا کنه همیشه شاد باشین ضمنا انقد پاچه خواری کردم رمز هم میخام