ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

9 ماهگی پسر شیرینم

1392/3/9 10:37
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم مامانی

پسر عسل

پســــــــــــر قشنــــــــــــگم9 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

این روزهای ایلیای مامان :

مهربونم این روزا حسابی شیطون و بلا شدی اصلا ثانیه ای رو زمین بند نمیشی یا دستتتو به همه چیز میگیری و بلند میشی یا سراغ چیزای خطرناک میری همیشه هم دنبال من تو آشپزخونه ای وقتی کنارمی آرومی اما تا بلند میشم چند ثانیه ای با نگاه دنبالم میکنی اگه حس کنی دارم ازت دوور میشم یا گریه چها دست و پا دنبالم مثل برق میای بعبارتی میدووویی عاشق رانندگی هستی بابا جون و خاله هم همیشه میذارنت پشت فرمون شما هم فکر میکنی واقعاً خودت داری رانندگی میکنیبغل کلی ژست میگیریماچ

احساس میکنم فقط شبا میتونم سیر نگات کنم و کلی بوست کنم عزیزدل مامانی آخه روزا حسابی مشغولی

چند روزی خیلی حس بدی دارم فکر میکنم اونطور که باید بهت نمیرسم کوچولوی من انشالا که وقته جبران داشته باشم مامانیناراحت

دوستت دارم همه ی زندگیییییییییییمی

پسر عسلم

 

چند تا از عکسای 9 ماهگی ایلیا کوچولو در ادامه مطلبکوچواو


 

نفسم

از اونجایی که نمیتونی بشینی اینجوری تلویزیون نگاه میکنیماچ

عسل مامانی

نفسمنی نی نازم

در حال ....خنثی

شیرینم

این روزا حسابی عاشق چرخای کالسکت شدی هر وقت آرومی میبینم رفتی سراغشلبخند

نفسملی لی ماماننفسم من

 خیلییییییییییییییییییییییییی عاشقتم پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله رو یا جونت
9 خرداد 92 18:00
یه گلوله نمک ماشااله........


مرسی خاله جووون . منم بوووووووس
مامانی رایان کوچولو
29 خرداد 92 13:29
باریک الله خاله شیطونی کن حسابی
نگران مامانی نباش به پای شیطنتای اون نمیرسه



ههههههه گل گفتی مامانی رایان فسقلی