ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

19 ماهگی قند عسل مامان و آغاز سال 1393

1393/1/11 9:42
نویسنده : مامانی
411 بازدید
اشتراک گذاری

93

ماه قشنگم ایلیا

بهار امسال من باز هم با وجود تو رنگ و بوی خاصی داره چقدر شیرین و مهربونی پسرم

 19 ماهگیت مبارک خوب من شیرین زبونم

این روزا یاد گرفتی وقتی میگم خوشکل مامان کیه میگی " من " هر چی بهت میگم میگی من، الهی قربون حرف زدنت برم پسر حرف گوش کن من ، هر وقت چیزی بخوام اگه بگم برام میاری هر کاری بگم انجام میدی کلا دوست داری کمک کنی

امسال سال 1393 ساله اسبه و طبق معمول سالهای گذشته رفتیم خونه ی باباجون خیلی لحظه ی دلنشینیه لحظه ی تحویل سال انشالا امسال برای هممون سالی پر از شادی و سلامتی و سالی پربرکت باشه 

این مطلب ادامه دارد بهمراه عکسای گل پسر ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
15 فروردین 93 12:01
عیدت مبارک عزیزم بی صبرانه منتظر عکسای خوچلت هستم] ایشالا تا سال دیگه مامانی برات یه داداشی بیاره.
مامانی
پاسخ
ایلیا : مرسی خاله شیما مامان: