ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پسر نازم ایلیا

5 ماهگی کوچولوی من

1391/11/4 9:34
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازنینم 5 ماهگی خودش رو در حالی کامل میکنه که:

اول بگم که خداروشکر شصتتو خیلی خیلی کم میخوری که میشه گفت تقریباً دیگه نمیخوری آفرررررین گل پسرمم

پاهاتو با دست میگیری و باهاشون بازی میکنی هنوز بطرف دهنت نمیبری الهییییی قربونت برم عمرمم

خیلی دلت میخواد هر چی میخوریم و بهت بدیم آخه هر وقت چیزی تو دست منو بابایی هست شما بزوور دستمونو میگیری و بطرف دهنت میبری

و هر وقت بغل یکی دیگه هستی و میخوام بغلت کنم دستتو بطرفم دراز میکنی و وقتی بخوان از بغلم بگیرنت سرتو برمیگردونی به طرفم که یعنی نمیخوامم بیاممم...

از حرف زدن و آواز خوندنتم بگمم که حسابی ..... البته مامانی شما گل پسری و باید یخورده رعایت کنییی!!!خخخخخخخخ

راستی بالاخره کشف کردم شما هم مثل بابائی حسابی قلقلکی هستی !! اینو وقتی فهمیدم که داشتم زیر بغل و گردنتو چرب میکردم مو شما هم قهقهههههه!! فدات شم قشنگترینم

چندتا از عکساتم میذارم تو ادامه مطلب

عزیز دلمم

5 ماهگی عشق من

الهیییی قربونت خندت برم با اون شلوارت...

5 ماهگی عشق من

و ...

5 ماهگی عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی رایان
4 بهمن 91 13:39
هههههههه گیلی گیلی گیلی گیلی....
خاله فدات شم که مامانی اذیتت میکنه



بووووووس واسه رایان کوچولو و خاله لیلا